zondag 25 november 2012

Morgen, maandag

Goh, wat kijk ik uit naar morgen. Ik ben ingeschreven bij Elke Verschooten om een atelier te volgen van Nicole Verkooijen. Ik kijk daar erg naar uit en hoop een heleboel op te steken over het inkleuren met markers. Ik zag haar al eerder op beurzen enzo maar dat is toch niet te vergelijken met een meer persoonlijke benadering. Laat jullie morgen graag weten hoe het is verlopen.
Welkom aan mijn nieuwe volgers, dit doet me enorm plezier.

Groetjes

Patricia

 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,
    Wat leuk dat je volger bent geworden van mijn Blog..ik heb natuurlijk ook hier rondgekeken en... je maakt mooie creaties..Heel veel plezier morgen ...ben benieuwd..

    Liefs van Ans

    Wil je misschien woordverificatie uitzetten??
    het is zó lastig om te reageren...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ans, bedankt om volger te worden en ook bedankt voor je opmerking. Ik denk dat ik woordverificatie heb uitgezet nu. Groetjes

      Verwijderen
  2. Hoi Patricia, ben toevallig op je blog terechtgekomen. Hele mooie kaartjes maak je, ik ga je gelijk volgen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je langs kwam op mijn blog en super dat je een berichtje wil achterlaten. Tot kijks
Patricia