maandag 26 november 2012

Boekkaart




 
Vandaag ben ik dus een atelier gaan volgen bij Elke, waar Nicole Verkooijen ons iets meer uitleg gaf over het inkleuren met markers. Mensen wat heb ik nog veel te leren. Ik voel me al enkele dagen ellendig maar zodra deze verkoudheid de kop is ingedrukt ga ik zeker aan de slag met wat ik vandaag heb geleerd.
 
Verder wil ik jullie een boekkaart laten zien die ik gemaakt heb voor de verjaardag van een vriendin. Om het geheel netjes af te geven maakte ik er een gepast doosje rond. Mijn vriendin houdt van katten, muziek en lezen dus al deze elementen zaten verwerkt in deze kaart.
 
Nog een welkom aan Ans en Berlinde, super leuk dat jullie mijn volger willen zijn.
 
Groetjes
 
Patricia+

4 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,
    Super..wat een mooie boekkaart heb je gemaakt..schattig plaatje van de poesjes...mooie stempel en ... een prachtig doosje...ben benieuwd wat je allemaal geleerd hebt...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik was ook bij Elke vandaag op de workshop.
    Ik vond hem ook heel gezellig en zeker heel leerzaam en heb heel veel bijgeleerd. Ik ben de dame die over U rechts op de hoek zat.
    Dank je voor de leuke reacties op mijn blog en ben ook volger bij je geworden.
    Je boekkaart is trouwens zeer leuk!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je boekkaart geweldig, wat zal dat mooi staan.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een supermooi boek kaartje,


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je langs kwam op mijn blog en super dat je een berichtje wil achterlaten. Tot kijks
Patricia