dinsdag 27 november 2012

Kerstkaart




Vandaag een kerstkaart die ik daarstraks heb gemaakt. Ik zal in hogere versnelling moeten gaan want ik heb amper kaarten klaar.  Een soortgelijke als deze is bijna klaar met rode kleuren.  Ik hoop maar dat deze kaart mij niet in de problemen brengt want ik denk dat dit iets is dat me bijgebleven is bij het surfen en ik weet helemaal niet meer waar. Ik weet niet hoe het zit als ge kaarten maakt naar iemand anders voorbeeld, mag dat zo maar? Ik hoop het maar want ik ben echt tevreden met deze kaart.  De tekststempel en de leuke sneeuwmannetjes komen van bij Elke.

Welkom Monique, blij je hier te mogen verwelkomen.

Groetjes

Patricia

3 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart Patricia!
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en toch ook lief kerstkaartje.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Dit is inderdaad een mooie schets, en erg mooi met dat heldere blauw.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je langs kwam op mijn blog en super dat je een berichtje wil achterlaten. Tot kijks
Patricia