dinsdag 23 juli 2013

Gelukkige verjaardag

Hallo dames,

dit gaat een lange post worden maar ik wil eerst beginnen met Carola het beste te wensen op haar verjaardag.  Vandaag ondergaat ze even een naamsverandering en noemt ze Sarah.  Een mooi getal om op een bijzonder manier te vieren.  Ik maakte de volgende kaart voor haar.

Het is een tijdje geleden dat ik nog in de mogelijkheid was om een kaartje te maken of er ééntje te plaatsen. Dit weekend heb ik me extra ingespannen om deze kaart af te krijgen voor Carola met de bedoeling om deze maandagmorgen te verzenden naar Nederland. Waren onze postkantoren toch wel gesloten wegens de nationale feestdag van zondag. Pff. 
Ik had ook niet eerder te tijd om de kaart te maken ook niet om mijn super gave candy op mijn blog te zetten, daar ik ten eerste , heel regelmatig lange uren moest werken , ten tweede ben ik al sinds vorige week dinsdag ziek (verkoudheid en infectie van de luchtwegen)  . Daarbovenop werd ons oudste hondje ziek (8,5 jaar is niet echt oud) , dit heeft enkele dagen aangesleept tot we de moeilijke beslissing moesten nemen om haar te laten inslapen.  Nu het hier even wat rustiger is en ook de dochters iet wat getroost zijn plaats ik vlug dit bericht. 

Nu moet ik me nog verontschuldigen bij Lenie omdat het zo lang duurde vooraleer ik die super gave candy op mijn blog toonde. Het is werkelijk de moeite om te mogen ontvangen, zo veel leuke dingen. Kijk even met me mee. 

Leuke stickers en mooi papier.

Mooie kantjes die jullie zeker gaan terug zien op vintage kaartjes. 

Plakparels, stempel, mal en super leuke knoopjes. 

Embossingsmal en leuke versieringen, ben helemaal blij met de bedels.

Kant en lint.

En alsof dat nog niet genoeg was, nog kwastjes, chipboards en stempelafdrukjes. 
Je ziet dat ik niet heb gelogen en dat dit een super gave candy is. Nogmaals bedankt hiervoor Lenie. 

Zo dat was dus mijn lange post voor vandaag. 
Nog zonnige groetjes en bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige post. 

Patricia













45 opmerkingen:

  1. Ooooh Patricia,wat erg allemaal wat er onlangs bij jullie gebeurde....Ik wens je veel beterschap en sterkte met het verlies!
    Je kaartje is weer "top"!
    Ook hier is een enorm gebrek aan tijd....binnen drie weken vertrekken we weer op vakantie en ik heb nog een boel te regelen en ook nog te maken voor afscheid van twee kindjes en als DT-werk.
    Geniet van het zonnetje tussendoor....dat je batterijtjes toch opgeladen geraken!
    Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi
    He wat een vervelende dingen allemaal en dan ziek met dit weer .Bah ook niet echt leuk .
    Sterkte met alles en Beterschap
    Je hebt wel weer een prachtige kaart gemaakt .
    en die spullentjes wauw super allemaal .
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Patricia,
    wat erg dat je hondje er niet meer is, nog vrij jong, maar als het niet meer gaat is dat het beste..
    Je kaart voor Carola is super,die van mij is ook pas vandaag op de post gegaan ( er zit iets op, wat ik van jou heb gekregen, ben benieuwd of je het herkent ) en wat een suprgave candy heb je ontvangen en..zovéééél..prachtig, liefs van Ans en beterschap..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte met alles!
    Maar je kaart voor Carola is erg leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Patricia,
    Heel naar altijd als je voor je hond het besluit moet nemen, maar als dat het beste is wat nog rest heb je geen andere keus, veel sterkte ermee! Ook met jezelf, hopelijk is de infectie aan je luchtwegen snel over. En dat je hoofd dan even niet naar andere dingen staat is begrijpelijk Het is een super gave overvolle Candy van Lenie zeg, en je kaart voor Carola is prachtig, Top!!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So sorry to hear about your dog and the sad decision you had to make. Hope you are fully recovered soon and your card is really lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg voor jullie hondje Patricia. Dit zijn moeilijke beslissingen om te nemen hé.
    Je kaartje ziet er super uit. Hele mooie mallen en zo.
    De candy die je gewonnen hebt is fantastisch. Echt super hoor, leuk om hiermee aan de slag te gaan.
    Veel beterschap.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je wel Patricia voor de felicitatie en het meedoen met de candy. Schitterende kaart heb je voor me gemaakt, ondanks dat je ziek was. Maandag maak ik de winnaar bekend.
    Erg naar van je hond, en dat je die beslissing zelf hebt moeten nemen gaat je niet in de koude kleren zitten.
    Je gewonnen candy ziet er gaaf uit. Mooie spulletjes heb je gewonnen.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja Patricia dat ziet er goed uit nu kun jij weer lekker knutselen .
    Hopelijk krijg je er weer tijd voor het kaartje wat je maakte is weer erg mooi.
    Lieve groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tjeetje, je heb heel wat achter de rug. Wat sneu dat je jullie hondje in heb moeten slapen. Dit zijn altijd van die verdrietige dingen. en de eerste paar dagen mis je toch de gewoontes. hopelijk gaat het nu wat beter en ook met je verkoudheid. Je kaart is prachtig.
    En de candy die heb moge ontvangen ook.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, ik vind het een bjoetie! En je knutselspulletjes zijn heel gaaf ! En jeetje wat jij allemaal mee hebt gemaakt ... das niet niks joh!!Hoop dat het de komende tijd beter voor je wordt...

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart weer, Erg mooi plaatje en ook de binnenkant van de kaart ziet er geweldig uit.

    Huggsss,Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige kaart.
    Nou dat is niet mis zeg en wens je sterkte en beterschap toe. Veel plezier met de spullen hoor en hopelijk krijg je er nu meer tijd voor om ze te gebruiken.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je heb heel wat achter de rug. Wat sneu dat je jullie hondje in heb moeten slapen. Dit zijn altijd van die verdrietige dingen.Sterkte ermee.Maar wat een gave kaart!!!! heel mooi gedaan en prachtig van kleur.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie kaart, en super leuke prijs
    wens je ook veel sterkte bij het verlies van jullie hondje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Patricia,
    wat een moeilijke dagen heb je achter de rug... hopelijk voel je je al wat beter en zijn de kinderen (en jij ook) al een beetje over het verlies van jullie hondje heen.
    Je hebt een prachtig kaartje gemaakt en een super leuke prijs gewonnen!

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zul je altijd zien, gebeurt er van alles waar je niet blij van wordt....wat vervelend dat jullie dit lieve hondje moesten laten inslapen...heeft een hele impact op je gezin, sterkte ermee! Je kaartje en je candy zien er allebeide prachtig uit! Voor jezelf beterschap Patricia!

    Groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Patricia.

    Ja, vervelend is dat..soms komt alles op het zelfde moment.
    Heel veel sterkte toegewenst bij het verlies van jullie huisdier.
    En voor je zelf beterschap toegewenst.
    Het kaartje ziet er heel erg mooi uit en ook je gewonnen candy, wat veel spulletjes, geniet ervan.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Patricia,
    ach wat naar je hondje is overleden!
    Veel sterkte!
    Je hebt een mooi kaartje voor carola gemaakt!
    En wat ben je verwend zeg, benieuwd wat je allemaal weer voor moois gaat maken!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooie kaart! Ik vind gele bloemen echt bij de zomer horen....
    Wat vervelend dat je met het warme weer ziek was! En jullie hondje, dat is triest; veel te jong.... ik hoop dat het een beetje gaat met de meiden...
    Idd een hele mooie candy! Daar komt nog veel goeds van, denk ik!
    Pas goed op jezelf en elkaar! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Patricia, dat is me wat je hondje verliezen, ik weet wat het gemis is! Veel sterkte, las ook dat je ziek was, hopelijk ben je nu een beetje aan het beteren?
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow wat een gave candy heb jij gewonnen Patricia.
    Je kaartje voor Carola vind ik beeldschoon geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart voor een 50 jarige.
    En wat een geweldige candy heb je gewonnen, nog gefeliciteerd.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Patricia ik hoop dat het alweer iets beter met je gaat, het is tenslotte niet niks wat allemaal op je dak valt.
    Wens jullie allemaal heel veel sterkte....het gemis zal nog wel een poosje duren 8,5 jaar is niet niks.
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Patricia,
    Ik dacht ga maar eens kijken op het blog van jou heb al zo lang geen berichtje meer gezien van jou.Ben je niet meer aan het frutselen?Hoop dat het verder allemaal goed is bij jou.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Patricia,
    Ik mis je in Blogland? ik hoop dat het goed gaat met je en dat we je weer gaan zien.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Patricia gaat het alweer wat beter met je, heb je je kerst tinkrlbrll nog gehad......ik begin je te missen met je mooie creaties.
    Ook ik heb pas z n keuze gemaakt het is niet leuk maar voor hun kunnen we het gelukkig wel doen, Ze heeft het heel goed gehad bij me en dat zal bij jullie ook zo zijn. Ik wens je heel veel sterkte met alles ook voor je gezin.
    Liefs Ghea ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Patricia,
    ik hoop dat je ook snel weer terug in Blogland te zien bent. Kom eens een kijkje nemen op mijn blogje en im mijn shopje. We geven deze week 10% Korting, happay days Aktion, Veel plezier bij het kijken. Vele groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Patricia,

    Wat moeilijk dat je je hondje hebt moeten katen inslapen... Heel veel sterkte.

    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt daar zal ze vast heel blij mee zijn. En wat een gave candy heb je gewonnen, daar ga je veel plezier aan beleven.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. สมัครเล่นบาคาร่าออนไลน์ เล่นบาคาร่า sa เล่นบาคาร่า 2020 เซ็กซี่บาคาร่า คืนยอดเสีย 10%


    การเดิมพันในปัจจุบันเป็นเรื่องที่ง่ายสำหรับนักพนันมากๆ และเพื่อความวะดวกสบายที่เพิ่มมากขึ้นทำให้นักพนันสามารถ เดิมพันบาคาร่ามือถือได้อย่างง่ายดาย และเว็บไซต์ของเราก็นังสามารถรองรับได้ทั้งระบบ IOS และ Andrid อีกด้วย การเดิมพันบาคาร่าทำเงินเป็นเรื่องง่ายมากๆหากนักพนันสนใจอยากเดิมพัน สมารถมาสมัครสมาชิกกับทางเว็บไซต์ของเราได้ตลอดเวลา เกมเดิมพันยอดฮิตที่จะช่วยสร้างรายได้ให้คุณรออยู่มากมาย สำหรับนักพนันมือใหม่เราก็ขอแนะนำให้เดิมพัน บาคาร่าออนไลน์ จะดีที่สุด เพราะปเ็นเกมเดิมพันที่เล่นง่าย และได้เงินจริงแน่นอน วิเคราะห์บอล



    สนใจติดต่อสอบถามข้อมูลเพิ่มเติมได้ที่ไลน์แอด ID: @ufa98v2

    BeantwoordenVerwijderen
  31. It s a very useful page. Thank you. 304340cd315822e6f74beacf03958263
    ergani
    igdir
    dazkiri
    bayat
    asarcik
    ondokuzmayis
    kulp
    mersin
    altieylul

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 25430552346c9923167069e3efc18165
    numara onay
    sms onay
    website kurma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Thank you for your explanation, very good content. c8a967775f218f11113252d557d5969f
    define dedektörü

    BeantwoordenVerwijderen
  34. umay16:43

    Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    8O6N

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je langs kwam op mijn blog en super dat je een berichtje wil achterlaten. Tot kijks
Patricia